لیست بهترین تسمه تایم های ال 90


هدف از ارائه بهترین تسمه تایم های l90

به دنبال سوالات متداول شما مشتریان عزیز ما تصمیم گرفتیم تا لیستی از بهترین تسمه تایم های موجود در بازار را برای شما گردآوری کنیم تا شما بهریت تصمیم را برای خرید خود بگیرید.از مهم ترین مواردی که موجب می شود کاربران در خرید تسمه تایم ها شک کنند ، می توان به اعتبار گارانتی ، قیمت و کیفیت در برابر قیمت اشاره کرد. در این مطلب ما این لیست را با توجه به تمامی این پارامترها تهیه و به شما ارائه می دهیم.

تسمه تایم رایکالتون ال 90

تسمه تایم رایکالتون از دسته تسمه تایم های بسیار با کیفیت در بازار محسوب می شود ، که ساخت کشور آلمان می باشد. تسمه تایم رایکالتون ، دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد . اسن تسمه تایم در حال حاضر در کشور ایران توضیع و گارانتی می شود. کیفیت این تسمه تایم در درجه ی کیفیی A بوده است .

تسمه تایم رایکالتون از دسته برندهای قدیمی و شناخته شده در دنیای تسمه تایم ماشین می باشد. تسمه تایم ال 90 دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی شرکت سامان می باشد . از ویژگی های این تسمه تایم می توان به مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد.

نکته: تسمه تایم رایکالتون L90 تا 70 هزارکیلومتر و مبلغ 500 هزارتومان بیمه می شود.

تسمه تایم دایکو ایتالیا ال 90 

تسمه تایم دایکو ایتالیا ال 90 کاملا وارداتی بوده است . اسن تسمه تایم دارای قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی می باشد. این تسمه تایم ایتالیایی ، دارای بالاترین پارامترهای استاندارد جهانی می باشد. در ساخت این تسمه تایم از مرغوب ترین موارد بهره گرفته شده است.

تسمه تایم دایکو ایتالیا را می توانید با بالاترین کیفیت و قیمت برای خودروی ال 90 خریداری نمایید. از ویژگی های تسمه تایم دایکو می توان به مقاومت فوق العاده بالای آن در کیلومترهای بسیار بالا و کیفیت فوق العاده ی آن نام برد.

تسمه تایم گتس پاور گریپ ال 90

تسمه تایم پاور گریپ از دسته تسمه تایم های دیگری است که در این لیست برای پیشنهادات خرید برای شما گردآوری کردیم. این تسمه تایم ساخت اروپا می باشد و دارای کیفیت فوق العاده بالایی دارد. این تسمه تایم در سال 1402 قیمتی حدود 2400 هزارتومان دارد.

در مقایسه ی کیفی این تسمه تایم می توانیم بعد از رده های کیفی رایکالتون و دایکو رده بندی کنیم . تسمه تایم گتس پاور گریپ را از امیر تسمه می توانید با سته بندی شرکت بارمان کیمیا خریداری و تحت پوشش بیمه با خیال راحت بر روی خودروی خود نصب نمایید.

تسمه تایم برند FRKPOWER مناسب برای رنو ال 90

تسمه تایم برند FRKPOWER که در ایران نمایندگی رسمی این برند را در ایران داریم ، و این تسمه تایم را با اطمینان کامل و نیز بیمه نامه رسمی سامان با دو سال گارانتی و شمانت اصالت کالا خریداری نمایید.

تسمه تایم FRKPOWER ساخت کشور چین می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این تسمه تایم در کشور ایران بسته بندی و توضیع می شود. برند امیر تسمه با افتخار نمایندگی رسمی این برند در ایران می باشد.

نکته : در ساخت این تسمه تایم از مواد بسیار مرغوبی استفاده شده است و همچنین دارای کیفیت فوق العاده بالا می باشد.

در پایان 

هدف ما از ارائه این مطلب ، راهنمایی صحیح در راستای خرید تسمه تایم برای خودروی ال 90 و ارائه شرکت هایی که در ایران دارای گارانت مناسب و کیفیت مناسب می باشند بود. این تسمه تایم ها را می توانید از سایت FRKPOWER با گارانتی رسمی و ضمانت اصالت کالا بخرید. همواره در سایت FRKPOWER در تلاش بودیم تا بهترین تسمه تایم ها را با قیمت بسیار ویژه عرضه  نماییم. در ضمن ما به صورت حضوری نیز در خدمت شما مشتریان عزیز بوده ایم و در تلاشیم تا بهترین امکانات را برای شما آماده سازی کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *