چرا ماشینم می لرزد و وقتی میخوام گاز بدم خاموش می شود


ماشینت چند وقتیه که خوب کار نمی کنه و وقتی که ماشینت در حالت سکون هستش می لرزد و موقع گاز دادن هم وقتی که میخواید گاز بدید ماشینتون کاملا یهویی خاموش می شود . چرا این اتفاق می افتد . برای رسیدن به پاسخ سوال خود حتما این مطلب رو بخون و برای دیدن آموزش های بیش تر به وبلاگ FRKPOWER مراجعه نمایید .

فهرست مطالب

  • باعث می شود وقتی گاز می دهم ماشینم می لرزد و می خواهد خاموش شود
    • فیلترهای کثیف
    • شمع ها
    • قرقره میل لنگ
    • بلوک های سیلندر
    • سیم پیچ احتراق
    • علت اینکه چرا ماشین شما می لرزد و می خواهد هنگام شتاب گیری خاموش شود

ماشین من می لرزد و می خواهد وقتی گاز می دهم خاموش میشود چرا و به چه دلیل این اتفاق رخ می دهد ؟

به وضوح یک عیب است جزئیات در کشف چیزی است که منشا آن است کمی زمان بر است .

در نظر داشته باشید که اگر در مکانی هستید که زمستان شدید است، ممکن است این اولین دلیل لرزش ماشین و تمایل به خاموش شدن هنگام شتاب گرفتن باشد.

با این حال، عاقلانه ترین کار این است که به این پاسخ بسنده نکنید و به مکانیک مراجعه کنید تا آن را بررسی کند و به شما بگوید که آیا ارتعاشات ناشی از سرما است یا دلایل دیگری مانند خرابی یا فرسودگی هر یک از قطعات اساسی می باشد .

 

باعث می شود وقتی گاز می دهم ماشینم می لرزد و می خواهد خاموش شود

اگر شرایط شما ناشی از سرمای شدید نیست، از آن غافل نشوید. لرزش ماشینی که هنگام استارت می لرزد و می خواهد خاموش شود از یک عیب خاص ناشی می شود. پس حتما این قسمت ها را بررسی کنید.

فیلترهای کثیف

چه فیلتر بنزین باشد و چه فیلتر هوا، اگر ماشین شما می لرزد و در هنگام شتاب گیری شما تهدید می کند که از کار بیفتد ، ممکن است ناشی از یک موتور کم اکسیژن یا کم سوخت باشد.

شمع ها

به یاد داشته باشید که شمع ها شمع هایی هستند که با هدایت جریان از سیم پیچ به محفظه احتراق، سوخت خودرو را مشتعل می کنند.

فرسودگی شمع می تواند به محض شتاب گیری باعث لرزش خودرو شما شود. در حالت ایده آل، شما باید به مکانیک بروید تا آنها را بررسی و تعویض کنید.

قرقره میل لنگ یا پولی سر میلنگ

عملکرد اصلی این قطعه دقیقاً کاهش لرزش خودرو در هنگام شتاب گیری است، اگر این اتفاق بیفتد قرقره میل لنگ کار خود را انجام نمی دهد.

در واقع، وقتی به مکانیک مراجعه می کنید، به احتمال زیاد اولین چیزی که او بررسی می کند قرقره ها هستند. از تشخیص آن متوجه خواهید شد که آیا علت لرزش ماشین است و می خواهد با شتاب گیری خاموش شود تا بعداً آنها را با خودروهای سالم جایگزین کنم.

بلوک های سیلندر بی صدا

این قطعه همان قطعه ای است که وظیفه اتصال شاسی خودرو با موتور را بر عهده دارد. هنگامی که فرسوده یا نامناسب است، به محض استارت زدن شروع به احساس لرزش در خودرو می کنید.

سیم پیچ احتراق

سیم پیچ همان چیزی است که جرقه ای را ایجاد می کند که باعث احتراق بنزین می شود و باعث روشن شدن خودرو می شود. اگر هنگام استارت زدن و شتاب دادن به ماشین تکان می خورد و می خواهد خاموش شود به این دلیل است که جرقه سیم پیچ درست نمی کشد.

از طرف دیگر، یک سیم پیچ پر از ناخالصی یا روغن به درستی عمل نمی کند و باعث لرزش خودرو می شود.

برای دیدن محصولات FRKPOWER به وبسایت مراجعه نمایید .

علت اینکه چرا ماشین شما می لرزد و می خواهد هنگام شتاب گیری خاموش شود

اگرچه با خودروهای مدرن مشکل بزرگی نیست، اما با خودروهای قدیمی، زمستان تاثیر مخربی دارد.

به طوری که  ماشین شما می لرزد و می خواهد وقتی من گاز می دهم خاموش شود ، کاری که باید به محض روشن کردن آن انجام دهید این است که صبر کنید تا موتور گرم شود.

هر قطعه ای که به درستی روی خودروی شما نصب نشده باشد، فوراً با صداهای وزوز، جغجغه و ارتعاش خود را نشان می دهد.

اگرچه لرزش خودرو مشکل جدی را نشان نمی دهد، اما عدم درمان به موقع آن می تواند باعث خرابی های پرهزینه در سایر سیستم های خودرو یا حتی تصادفات در جاده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *